Cumartesi, Mart 14, 2009

IYI OLDU GELMEDIGIN

" Sende sevgisizligi sevdim,
" iyi oldu gelmedigin "

Bu yol korkaklar icin degildir
Iiyi oldu gelmedigin
Bu sulardan her babayigit icemez
Bu köprüden her benim diyen gecemez,
Iyi oldu gelmedigin

Yumusacik yürek gerek,
Sevgi kadar derin gözler,
Inancli bir bilek gerek
iyi oldu gelmedigin.

Sen, bilindik kiyilarin sig sularindan
Acilmadan yasarsin.
Sen, okyanus mavisine uzaklardan
bakarsin,
Biz, yürüyemeyecegin kadar uzak,
Düsleyemeyecegin kadar renkli,
Ve berrak bir ülkeye birlikte
gidemezdik.

Sen, acik denizlerden habersiz bir balik,
Yalcin tepelerden uzak bir martisin.
Sen, benim icin korkak,
Herkes icin heryerdeki insansin
Iyi oldu gelmedigin.

Alinmani istemem
Darilman üzer beni,
Sana yalan söyleyemem.
Tabii, hep sevdim seni,
Sende sig sulari, sende martilari,
Acik denizden habersiz baliklari,
Siradan insanlari.

Gecemeyecegin köprüleri,
Düsleyemeyecegin mavileri
Sende korkakligi sevdim.

Sende sevgisizligi sevdim.
Iyi oldu gelmedigin.

KORHAN ABAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Daisypath Anniversary tickers